YantaiPower transformer 2Bagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal

  • masa pelepasan:2023-12-14 12:21:32
  • Kata kunci:

  • Paparan halaman:244
  • Penerangan pantas:

    Yantai,YantaiDiagram struktur pengubah jenis kering,Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung de

Kandungan artikel
YantaiDiagram struktur pengubah jenis kering,

Apabila seluruh proses gelombang angin penukar tenggelam minyak dihitung dengan menggunakan kaedah penandaan, pembangian penukar tenggelam minyak secara umum dibahagi ke modul berbilang, dan setiap modul digantikan dengan sirkuit yang sama, dan sirkuit kuasanya termasuk induktansi dan kapasitasi menegak, kapasitasi ke tanah atau kapasitasi antara pembangingan, Mereka juga mempunyai induktor bersama-sama antara induktor setiap modul, dan mengumpulkan rantai Internet sebagai sirkuit kuasa yang sama dengan penyesuaian minyak.

Untuk pemasangan tongkat kilat, ia sangat mudah untuk merusak perlindungan relay di dalam dan diluar pengubah jenis kering dengan kilat. Jika ia adalah situasi yang serius, ia sangat mudah menyebabkan kemalangan api, kegagalan kuasa, kerosakan mesin dan peralatan, dll.

YantaiEfisiensi pengubah terkait dengan aras kuasa output pengubah. Secara umum, semakin besar kuasa output, semakin kecil kuasa output, semakin rendah efisiensi.

Apabila memeriksa inti hook, insulasi koil elektromagnetik dan lengan porselin biasanya rosak secara tidak sengaja. After the shell of the pottery is broken, if you work again, turn on the photo flash when it"s light, and it"s short when it"s heavy. Oleh itu, sila perhatikan semasa menyimpan. Ia tidak perlu untuk menghancurkan pengasingan. Selepas penyelamatan, bahagian, pengasingan, dll. dan hantar mereka selepas mereka ditentukan untuk lengkap dan dipercayai.

PezinokPermukaan flange tidak sama, bolt ketat terlepas, dan proses pemasangan dan pemprosesan salah, menghasilkan kebocoran minyak.

Pengambilan sampel diluar akan dilakukan dalam hari matahari atau cuaca kering dengan kelembapan lingkungan rendah. Semasa pengambilan sampel perlu mencegah dengan teguh penyerangan tanah seperti hujan, salji, angin dan pasir.

Dalam keadaan biasa operasi sebenar pengubah yang ditenggelamkan minyak akan dilakukan oleh staf pengurus operasi di lokasi dan pemeliharaan. Dalam satu minggu dari operasi yang tersambung dengan grid, staf pengurus operasi dan pemeliharaan akan meningkatkan julat pemeriksaan keselamatan pengubah, dan segera berkomunikasi dan menghubungi staf projek di lokasi dalam kes mana-mana masalah, untuk memastikan operasi yang boleh dipercayai dan stabil mesin dan peralatan.


YantaiPower transformer 2Bagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal



Ia termasuk prestasi dan penggunaan utama bahan lapisan mengisolasi, berbagai bahagian lapisan mengisolasi, proses penghasilan komponen dan standar kualiti; Performasi dan penggunaan utama berbilang wayar proses induktansi koil dari berbagai cara koil elektromagnetik,YantaiPenukar liga amorf yang ditenggelamkan minyak, proses penyelesaian dan piawai kualiti, proses keseluruhan sut dan piawai kualiti koil elektromagnetik; Parameter prestasi utama inti ferrit proses potong cip besi, proses tumpukan inti dan piawai kualiti, proses produksi dan piawai kualiti perisai elektromagnetik.

Peringatan suhu berlebihan dan perjalanan: mengumpulkan isyarat data suhu angin atau inti besi mengikut resistor pengukuran suhu sistem termistir PTC yang terpisah dalam angin tegangan bawah. Apabila suhu pembuluh pengubah naik lagi, jika ia mencapai [UNK], perisian sistem mengeluarkan sistem penggera suhu berlebihan; Jika suhu meningkat ke [UNK] lagi dan pengubah tidak lagi boleh beroperasi, isyarat data perjalanan suhu berlebihan mesti dipindahkan ke sirkuit penyelenggaran sekunder, dan pengubah mesti tergesa-gesa dengan cepat.

Manufacturing process and steps of dry-type transformer

Keperlukan piawaiKol elektromagnetik terluka dengan wayar kuasa tembaga atau foli dan ditangkap dengan serat kaca. Lekat epoksi tidak perlu dipenuhi. Peralatan pengeringan vakum digunakan untuk menggeruskan dan melemahkan umidifikasi. Beton keseluruhan dituangkan dengan kuat pecahan tinggi, resistensi terhadap kesalahan sirkuit pendek, kesalahan umum dan kesan. Kerja ini berhati- hati.

Isolasi dan pemindahan panas berbeza. Pengubah jenis kering secara umum diisilai dengan resin epoksi, disejukkan oleh udara semulajadi dan kapasitas besar oleh peminat sentrifugal. Pengubah yang ditenggelamkan minyak diisilai oleh minyak mengisolasi,YantaiPengubah bekalan kuasa S11, diisilai oleh minyak mengisolasi dalam sistem yang berkeliaran di dalam pengubah, antara kola elektromagnetik dan paip keluar kumpulan, dan antara kola elektromagnetik dan pengubah tapak.


YantaiPower transformer 2Bagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal



Sesetengah diikat dengan pita plastik, dan sesetengah segera tekan dua pinggir bersama-sama, kerana soket tidak boleh ditekan dengan kuat semasa pemasangan, dan masih ada kebocoran minyak tanpa kesan penutup.

penjualMenurut keadaan retak, wayar besi galvanized boleh ditembak ke dalam kebocoran atau dicabut dengan palu. Kemudian bersihkan titik kebocoran dengan toluene dan menguncinya dengan bahan-bahan mentah. Mata penutup pasir boleh ditutup dengan bahan-bahan mentah segera.

Transformer

Pengubah kuasa

YantaiTerdapat banyak kumpulan sambungan pengubah jenis kering, dan struktur dan sambungan yang dipilih juga berbeza. Jadi, apa kumpulan pengubah jenis kering? How to carry out the connection? Atau dengan pembuat pengubah jenis kering untuk melaksanakan program rangkaian asas untuk memperkenalkannya.

Contohnya, pada tahun -an, program radio yang dilaksanakan oleh setiap keluarga di kampung mempunyai wayar tanah, dan mereka sering basah dengan air. Pendaratan perlindungan adalah untuk mengubur plat tembaga konduktor listrik logam dalam lapisan tanah, dan kemudian memimpin titik keluar dari jalan dengan garis transmisi, yang menyempurnakan perlindungan tanah. Kabel mendarat menentukan perlindungan wayar mendarat ≤ Ω. Perlindungan tanah adalah tindakan perlindungan yang ditetapkan untuk menghindari kemalangan keselamatan apabila menggunakan peralatan rumah tangga, pejabat dan peralatan elektrik lain.

Pengubah kuasa milik peralatan elektrik yang relatif kekal, dan kita tidak boleh mengabaikannya dalam aplikasi sehari-hari. masalah umum konduktor pengubah kuasa, pembetulan pengubah kuasa dan penyunting kuasa pengubah kuasa adalah dianalisis di bawah:

YantaiMaklumat produk lain
  • XinxiangDesign pengubah jenis keringBentuk industri memperhatikan standard

    XinxiangDesign pengubah jenis keringBentuk industri memperhatikan standard

  • Bandar OklahomaPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

    Bandar OklahomaPlatform angkat hidraulik untuk memuatkanIa membawa lebih dari sekadar kepantasan

  • Bandar OklahomaPembelian jambatan naik tetapKaedah teknikal dalam perlindungan

    Bandar OklahomaPembelian jambatan naik tetapKaedah teknikal dalam perlindungan

  • YunnanJembatan naik bimbit ForkliftPedagang Berkualiti

    YunnanJembatan naik bimbit ForkliftPedagang Berkualiti

  • YunnanIndustrial rail type lifting platformCara menjaga kerja harian yang baik

    YunnanIndustrial rail type lifting platformCara menjaga kerja harian yang baik

  • YunnanPembuat lif villa rumah tanggaRingkaskan keadaan penyediaan pembinaan

    YunnanPembuat lif villa rumah tanggaRingkaskan keadaan penyediaan pembinaan

  • HegangDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakManual dan kaedah pemasangan

    HegangDiagram struktur dalaman pengubah tenggelam minyakManual dan kaedah pemasangan

  • BogotaPlatform angkat kecil hidraulikPerhatikan pembentukan kesedaran jenama

    BogotaPlatform angkat kecil hidraulikPerhatikan pembentukan kesedaran jenama

  • segera:Peringatan: Maklumat YantaiPower transformer 2Bagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal memberi anda YantaiPower transformer 2Bagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal oleh syarikat kami, perkhidmatan YantaiPower transformer 2Bagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal dan maklumat lain. Sekiranya anda membeli produk YantaiPower transformer 2Bagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal, sila sahkan, buka akaun syarikat, dan tandatangani perjanjian YantaiPower transformer 2Bagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal. YantaiPower transformer 2Bagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal di atas adalah aktiviti perdagangan komersial. Maklumat yang dipaparkan di atas diberikan oleh penjual, dan keaslian, ketepatan dan kesahan kandungan adalah tanggungjawab penjual penerbitan. Perlu diketahui bahawa risiko dalam transaksi Internet adalah objektif. Kami berharap semua orang akan bekerjasama dengan itikad baik, kerjasama win-win, dan mengekalkan persekitaran rangkaian yang harmoni, mematuhi undang-undang dan murni. Sekiranya anda mendapat maklumat palsu di YantaiPower transformer 2Bagaimana rasa nilai cuba menolong kerja mekanikal, atau maklumat itu melanggar hak undang-undang anda, kami akan bekerjasama secara aktif dan atasi dengan serius dan hapuskan maklumat tepat pada waktunya, Dengan ini nyatakan!